• 11-01-2023, 18:21:07
    #1
    Merhabalar. Scooter tarzı motorumu dün oturduğum sitenin açık alanına bırakmıştım yağıştan dolayı az önce markete gideceğim sırada plakanın çalındığını farkettim komple plastik kısımlarıyla götürülmüş. Motor çalınsa anlayacağım da plaka çalmak ne demek ? Yarına kadar karakola gitmesem bir sorun çıkar mı ?
  • 11-01-2023, 18:22:17
    #2
    bence hemen gidin bi sıkıntı cıkmadan
  • 11-01-2023, 18:22:24
    #3
    Hocam bir suç işlenir, ceza yer vs. vs. vs. başınıza bela alırsınız bir ton uğraşırsınız bir dakika bile beklemeyin hemen karakola gidin derim valla ne olacağı hiç belli olmaz
  • 11-01-2023, 18:23:11
    #4
    Geçmiş olsun. Bir suça karışmazsa sorun olmaz 6 ay içinde karakola gidebilirsin hocam.
  • 11-01-2023, 18:24:11
    #5
    İyilik edip ceza yememeniz için çaldıklarını düşünmüyorum hocam bence gidin ne olur olmaz
  • 11-01-2023, 18:24:22
    #6
    Karakola gidip bildir. Tekrar yeni plaka çıkarman gerekecek çalıntı durumunda aynı plakayı vermiyorlar. Plaka+ruhsat masrafı ödemen gerekecek. Başıma geldi daha önce.
  • 11-01-2023, 18:29:20
    #7
    yarın akşam haberlerde plakanızı görebilirisiniz
    büyük ihtimal hırsızlık için falan çaldılar hocam derhal karakola gitmenizi öneririm başınız agrımasın
  • 11-01-2023, 18:29:44
    #8
    Hırsızlık vs yapılır başın yanar bildir bence
  • 11-01-2023, 18:48:59
    #9
    Selamlar, en kısa sürede bildirmenizi öneririm muhtemelen suç işlemek amaçlı çalınmıştır.