• 05-04-2009, 17:29:11
    #1
    Dünya’ da ilk piyasaya sürülen cep telefonu bakınca, ne kadar geliştiğimizin farkına varabiliyoruz. Resimdeki telefon Motorola DynaTAC 8000X . Ölçüleri 13 x 1.75 x 3.5″. Bu tuğla büyükülüğündeki telefona 1983 yılında sahip olmak isteseydiniz 3.995 $’ ı gözden çıkarmanız gerekecekti, şimdi ise bu telefona çok komik bir rakama ulaşmak mümkün.
  • 05-04-2009, 17:41:21
    #2
    kutusu da ayakkabı kutusu gibiymiş
  • 05-04-2009, 17:50:51
    #3
    2,5 saat şarj ile 30 dakika dayanabiliyormuş, ayrıca adı ceptelefonu değil, mobil telefon muş.
  • 05-04-2009, 17:53:12
    #4
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2,5 saat şarj ile 30 dakika dayanabiliyormuş, ayrıca adı ceptelefonu değil, mobil telefon muş.
    doğrudur hocam
  • 05-04-2009, 18:00:29
    #5
    harbi takozmuş ya
  • 05-04-2009, 23:39:46
    #6
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi ise bu telefona çok komik bir rakama ulaşmak mümkün.
    Üstüne para verseler yine alıpta kullanmam
  • 06-04-2009, 01:08:46
    #7
    3k $'a şimdi neredeyse istediğiniz tür cep telefonunu rahatlıkla alabilirsiniz
  • 06-04-2009, 02:51:31
    #8
    Ee devir değişti.dünki aklımızı bugün beğenmiyoruz.zira hep ileri adım atıyoruz.O bir basamaktı ve iyi ki vardı.Gerçi beynimize kötü şeyler yapıyor ama onsuz asla..
  • 06-04-2009, 10:22:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım bunun cep telefonu olduğuna eminmisin bende ya sırt veya boyun telefonu ancak asarsan kullanırsın xD