• 05-04-2009, 02:49:30
    #1
    verildiyse özür.



  • 05-04-2009, 03:03:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hahaha
  • 05-04-2009, 03:05:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    manyakmış ha. Bunla çarşıya incen Öfff tekerlerden ne ses gelir
  • 05-04-2009, 03:08:47
    #4
    21 vites olduğunu hatırlatırım
  • 05-04-2009, 10:06:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    8 silindir
  • 05-04-2009, 10:26:32
    #6
    adam durmak için ayaklarını yere mi sürtüyor acaba
  • 05-04-2009, 13:16:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Modifiyeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam durmak için ayaklarını yere mi sürtüyor acaba
    durmayı geçtimde nası gidiyo
  • 05-04-2009, 13:45:18
    #8
    darkman2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durmayı geçtimde nası gidiyo

    : koptum güzel yorum
  • 05-04-2009, 13:47:57
    #9
    bayır aşağı guzel giderde,bayır yukarı nasıl cıkartacak merak ediyorum