• 31-03-2009, 09:54:55
    #1
    web sitemde yapmayacağım.

    arkadaşlara yapacağım.

    maliyetsiz olması lazım?
  • 31-03-2009, 10:11:04
    #2
    Banada lazım ender görülen 10 numara bir şaka sınıfta yapabilceğim
  • 31-03-2009, 13:33:25
    #3
    şey yap bu telokomun kapattıgı birinden index aL hukuki işlem başlamıştır site sahıbi 3 ila 5 yıl ceza alacaktır de ama tabi güzel ayarla tabı geçici olsun 1 dk sonra fılan duzelsın
  • 31-03-2009, 22:03:48
    #4
    reel için lazım
  • 31-03-2009, 22:43:22
    #5
    Sınıfta yapacaksanız, alın bi' tane gaz bombası patlatın Hem ders kaynar, hemde sınıf ..
  • 31-03-2009, 22:57:49
    #6
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıfta yapacaksanız, alın bi' tane gaz bombası patlatın Hem ders kaynar, hemde sınıf ..
    kırtasiyede varmıdır
  • 31-03-2009, 23:19:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    gaz bombası yapmayn , 3 gün boyunca kokusu kalıyor. ilk okulda denemiştik iğrenç bir olay
  • 01-04-2009, 00:25:46
    #8
    kızlara aşk konusunda şaka yapmayın. Acayip delleniyorlar ben yaptım şimdi kız çoştu