nisan1 şakası lazım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
nisan1 şakası lazım
7
●
205
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
nisan1 şakası lazım
31-03-2009, 09:54:55
#1
hayaletimsi
web sitemde yapmayacağım.
arkadaşlara yapacağım.
maliyetsiz olması lazım?
31-03-2009, 10:11:04
#2
KaRa_MaSkE
Banada lazım ender görülen 10 numara bir şaka sınıfta yapabilceğim
31-03-2009, 13:33:25
#3
PaSaSa
şey yap
bu telokomun kapattıgı birinden index aL
hukuki işlem başlamıştır site sahıbi 3 ila 5 yıl ceza alacaktır de
ama tabi güzel ayarla tabı geçici olsun
1 dk sonra fılan duzelsın
31-03-2009, 22:03:48
#4
hayaletimsi
reel için lazım
31-03-2009, 22:43:22
#5
Emmesen
Sınıfta yapacaksanız, alın bi' tane gaz bombası patlatın
Hem ders kaynar, hemde sınıf ..
31-03-2009, 22:57:49
#6
Aykut_
Miliotta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sınıfta yapacaksanız, alın bi' tane gaz bombası patlatın
Hem ders kaynar, hemde sınıf ..
kırtasiyede varmıdır
31-03-2009, 23:19:26
#7
simdidensaol
Üyeliği durduruldu
gaz bombası yapmayn , 3 gün boyunca kokusu kalıyor. ilk okulda denemiştik iğrenç bir olay
01-04-2009, 00:25:46
#8
Pasaj
kızlara aşk konusunda şaka yapmayın. Acayip delleniyorlar
ben yaptım şimdi kız çoştu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler