• 10-12-2022, 00:15:54
    #1
    Gece gece biri ulaşıp web yazılım yaptırmak istediğini fakat r10 hesabı olmadığı belirtti.
    Bende ödemeyi önden alacağımı söyledim.
    Sen siteyi yap kardeşim paran hazır dedi.
    Neyse nasıl bir site istediğini sorunca bankaların sayfalarını istiyormuş arkadaş birebir.
    Diyor ki birde tc/şifre panele düşsün diyor.


    Bende dedim ki



    Kategori maxigeyiktir fakat konu gerçektir. İstenirse yönetime numara verilir.
  • 10-12-2022, 00:16:33
    #2
    ben adanalıyım,yaptığımız iş belli. Sen siteyi yap kardeşim paran hazır
  • 10-12-2022, 00:17:40
    #3
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben adanalıyım,yaptığımız iş belli. Sen siteyi yap kardeşim paran hazır
    hemen hallediyorum hocam boşaltacağınız hesaplardan sonra benim payımı da unutmazsınız inş size güvenim sonsuz
  • 10-12-2022, 00:17:46
    #4
    Vay arkadaş, adamdaki rahatlığa bak hele. Eee adam biliyor cezası yok kafası rahat. Gerçekten bu yargı ağır olmadıkça bu ************** işleri bitmez.
  • 10-12-2022, 00:18:02
    #5
    VipsMedya.Com
    Gece gece güldüm sesli hatun korktu beeeee
  • 10-12-2022, 00:18:44
    #6
    kvp
    helpful
    Hocam niye önyargılı davranıyorsunuz ki? ArkadaÅŸ iÅŸ adamı, banka kurmak istemiÅŸ sadece size de sanırım tasarım örneÄŸi yollamış. (!) Helal olsun ekmeÄŸini helal kazananlara.🫡
  • 10-12-2022, 00:18:45
    #7
    Kurumsal PLUS
    Birde TR numarayla yazmış. Allah sabır versin.
  • 10-12-2022, 00:19:08
    #8
    Cevap vermeniz hata, engelleyin gitsin.
  • 10-12-2022, 00:19:19
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sen yap kardesim polis misin saçmalığa bak ya.