Gece gece biri ulaşıp web yazılım yaptırmak istediğini fakat r10 hesabı olmadığı belirtti.
Bende ödemeyi önden alacağımı söyledim.
Sen siteyi yap kardeşim paran hazır dedi.
Neyse nasıl bir site istediğini sorunca bankaların sayfalarını istiyormuş arkadaş birebir.
Diyor ki birde tc/şifre panele düşsün diyor.
Bende dedim ki
Kategori maxigeyiktir fakat konu gerçektir. İstenirse yönetime numara verilir.