• 30-01-2007, 21:31:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugun oradan geçiyordum arabayla gözüme çarptı. Dedim bi fotosunu cekeyim bu günlerde pek bi popüler burası. Gece versiyonu olsun. Zaten az önce çekyim

    Ne alaka neden çektin, hadi çektin buraya neden koyuyorsun diyen olursa maksat geyik olsun işte can sıkıntısı


  • 30-01-2007, 22:31:55
    #2
    Google her yerde
  • 30-01-2007, 22:35:08
    #3
    Misafir
    google resmi şubesiyiz
  • 30-01-2007, 23:10:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    google nın altında ne yazıo:d
  • 30-01-2007, 23:12:29
    #5
    silveran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google nın altında ne yazıo:d
    Reklam danışmanlığı galiba
  • 31-01-2007, 00:31:26
    #6
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gece çalışmayan webmaster demem ben
  • 31-01-2007, 00:46:55
    #7
    Bence güzel paylaşım .Teşekkürler..