Bugun oradan geçiyordum arabayla gözüme çarptı. Dedim bi fotosunu cekeyim bu günlerde pek bi popüler burası. Gece versiyonu olsun. Zaten az önce çekyim

Ne alaka neden çektin, hadi çektin buraya neden koyuyorsun diyen olursa maksat geyik olsun işte can sıkıntısı