• 25-03-2009, 21:01:42
    #1
    Sizce "rep" ne kadar önemli arkadaslar?

    ilgili ilgisiz -rep'lerin verildigi durumlar oluyor ki kim verdigi de belli degil camur at izi kalsın gibi orda alanınızda sırıtıyor repleriniz. cıldırıyorsunuz.bence pek önemi yok.
  • 26-03-2009, 13:50:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    checkup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce "rep" ne kadar önemli arkadaslar?
    ilgili ilgisiz -rep'lerin verildigi durumlar oluyor ki kim verdigi de belli degil camur at izi kalsın gibi orda alanınızda sırıtıyor repleriniz. cıldırıyorsunuz.bence pek önemi yok.

    önemi yoksa burada konu açmana da bir sebep yok dimi.
  • 27-03-2009, 18:47:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemi yoksa burada konu açmana da bir sebep yok dimi.
    aynen

    Konunun yeri burası değil+Rep konusu açmak yasak+Report edildi.
  • 27-03-2009, 18:55:34
    #4
    rep konusunun yasak oldugunu bilmiyordum.artniyetle actıgım bir konu degildi. madem konunun yeri burası degil diyorsunuz yetkililer konuyu kilitleyebilirler..
  • 27-03-2009, 19:01:31
    #5
    önemi yoksa umursamazsınız olur biter.
  • 27-03-2009, 20:00:42
    #6
    rep konusu yasak.
  • 27-03-2009, 20:03:11
    #7
    gözüme kırmızı gözükmesinde ha +1 olmuş ha +1000 olmuş farketmez