anf690 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seyit hakkındaki D. Davam sonuçlandı
46
●7.612
- 14-11-2022, 13:51:58genel şikayetlere uyuyor aslında hocam farklı biride olabilir kesinleşmediği için net konuşmayayımfratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 16:27:38Yargıda gözüksün de en azından, herkes sizin gibi peşine düşüp bir şeyler yaptırsa bu çocuk elbet içeri girer.
- 14-11-2022, 18:44:43Şurada daha önce konu açılmış ve tüm detaylara yer verilmiş.
https://www.r10.net/off-topic/320293...perasyonu.html - 14-11-2022, 23:02:19Benim anlamadığım nokta şu HAGB verilmiş de benim hatırladığım kadarıyla daha öncesinde forumda Coşkun Bey'in önderliğinde bizzat kendi avukatı aracılığıyla ve bir çok kişilerden gelen delillerle dava açılmamış mıydı bu kişiye bildiğim kadarıyla HAGB sonrası ikinci suçta yatar kesinleşiyor ve ilk suçtan aldığı ceza da ekleniyor. Şimdi sizin davada bu eleman HAGB aldıysa o zamanlar dava açılmadı mı ya da açıldı da tüm herkes şikayetini çekti de dava mı düştü orayı anlayamadım.
- 14-11-2022, 23:18:08İlerleyen günlerde detay paylaşacağım ek olarak. Dosyada infaza bırakılması ibaresi varmış. Takip ediyorum süreci.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2022, 11:00:27Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Öncelikle konumu alıntı yapan @Konfor; isimli arkadaşımıza sonra da bu başlığı açarak bana ulaşan Fırat arkadaşıma teşekkür ederim...
- Arkadaşlar konu başlığında da yazdığım üzere bu sefer sağlam kayaya çarptı. Hiç heveslenmesin.
- Dolandırılan arkadaşlar bana ulaşıyor. Bi sonuç alayım gerekirse videolu, görselli anlatım yapacağım dava nasıl açılır ve paranızı nasıl alabilirsiniz hususunda...
- Bildiğim kadarıyla zaten sonuçlanmış bir dosya var. Fırat arkadaşımız da sonuçlandırmış. Benim dosyam da içerde. Benimki de sonuçlandıktan sonra en az 5 mağdur arkadaşı daha davaya müdahil edeceğim ve ücretsiz danışmanlık yapacağım. Onların da dava açabilmesi için.
- Fırat arkadaşımla dün telefonda uzun uzun konuştuk. Tecrübelerini dinledim. Elindeki bilgileri paylaşacak sağolsun. Hali hazırsa sonuçlanmış davaları ve devam eden davaların numalarını da @Konfor; isimli arkadaşımızın paylaştığı ve benim alıntıladığım başlık altından paylaşmaya devam edeceğim.
Konu ile alakalı tüm detayları toplamamıza ve karaliste oluşması adına mağdur olan kişileri bu başlığa yönlendiriniz lütfen;
https://www.r10.net/off-topic/320293...perasyonu.html
(Şayet ben mağdur olmadan önce böyle bir başlık olsaydı mağdur olmayacaktım. Çünkü telefon numarasını internetten aradığımda olumsuz bir veriye ulaşamadım. Burada amaç kullandığı her türlü telefon ve ibanı buraya ekleyerek internette arandığında çıkmasını sağlamak) - 15-11-2022, 11:05:08Normalde şartlarda bu kadar mağduru yaratan bir kişinin gün yüzü görmemesi gerekiyor. Biz de bu mağdurların devlet kanalı yoluyla ortaya çıkmasını sağlayacağız. Yıllardır forumda canını yaktığı onlarca kişi, ileride de canı yanmayacak olan kişiler bize dua etsinVSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geliyoruz seyido
Geliyoruz seyido