ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadığım nokta şu HAGB verilmiş de benim hatırladığım kadarıyla daha öncesinde forumda Coşkun Bey'in önderliğinde bizzat kendi avukatı aracılığıyla ve bir çok kişilerden gelen delillerle dava açılmamış mıydı bu kişiye bildiğim kadarıyla HAGB sonrası ikinci suçta yatar kesinleşiyor ve ilk suçtan aldığı ceza da ekleniyor. Şimdi sizin davada bu eleman HAGB aldıysa o zamanlar dava açılmadı mı ya da açıldı da tüm herkes şikayetini çekti de dava mı düştü orayı anlayamadım.
İlerleyen günlerde detay paylaşacağım ek olarak. Dosyada infaza bırakılması ibaresi varmış. Takip ediyorum süreci.