• 13-11-2022, 19:03:47
    #10
    Peki Seyit nerdeymiş?

    Türkiye'demi yaşıyor bu?
  • 13-11-2022, 19:04:22
    #11
    seyİT bu forumda en az 200 300 kişiyi dolandırcı toplam 20 30 kişi şikayetçi olsaydı hagb almazdı asla o 4 yılı paşa paşa yatar çıkardı
  • 13-11-2022, 19:04:39
    #12
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Seyit nerdeymiş?

    Türkiye'deki yaşıyor bu?
    Tam lokasyon veremem de Türkiye de. Doğu taraflarında.
  • 13-11-2022, 19:05:38
    #13
    Geçen bir haber okudum.
    3 kadın kapkaç yaparken yakalanmış Türkiye’de.
    Toplam ceza dosyaları 229 taneymiş
    Mahkeme yine serbest bırakmış.
  • 13-11-2022, 19:10:55
    #14
    şanlıurfa nette minimum 2 3 bin kişiyi tokatlamıştır bu kişiler. Tek kişi değil zaten ekip bunlar ailece yapıyorlar.

    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam lokasyon veremem de Türkiye de. Doğu taraflarında.
  • 13-11-2022, 19:12:07
    #15
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şanlıurfa nette minimum 2 3 bin kişiyi tokatlamıştır bu kişiler. Tek kişi değil zaten ekip bunlar ailece yapıyorlar.
    Hiç kimse mi şikayetçi olmamış bu adamdan. Nasıl bu kadar basit oldu anlamadım.
  • 13-11-2022, 19:14:00
    #16
    seyit kimdi
  • 13-11-2022, 19:14:29
    #17
    Demek ki ilk karara bağlanan dosya sizin ki mi oluyor 🤦🏻*♂️
    Bir arkadaş, yüz yüze bile görüştük savcılıkta yalvarıyordu demişti . Hatta forumda adresine kadar paylaşmıştı.
    Onun davası da devam ediyordu.
  • 13-11-2022, 19:14:44
    #18
    Toplu şikayet olmuştu forumda ancak sistem sıkıntılı ceza almıyor bu gibi kişiler
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kimse mi şikayetçi olmamış bu adamdan. Nasıl bu kadar basit oldu anlamadım.