Demek ki ilk karara bağlanan dosya sizin ki mi oluyor 🤦🏻*♂️
Bir arkadaş, yüz yüze bile görüştük savcılıkta yalvarıyordu demişti . Hatta forumda adresine kadar paylaşmıştı.
Onun davası da devam ediyordu.