BaÅŸvurum onaylanmış 😉😉 - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
BaÅŸvurum onaylanmış 😉😉
13
●
976
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
BaÅŸvurum onaylanmış 😉😉
1
2
09-11-2022, 18:43:02
#10
unqown
yunuscelebi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Henüz firma ismini söylemediler ama güvenilir bir firmaya benziyorlar maaş konusunda anlaşmaya çalışıyorum
Günde 20 dakika çalışayım, 6k verin dersen bence direk müdür yaparlar 👌
09-11-2022, 19:09:05
#11
PetitJoueur
"Enektarlar paspasın altında kalık, beni ara" geldi aklıma birden.
09-11-2022, 19:11:41
#12
Acanbay
ahahhaah çok iyi yaa
09-11-2022, 19:11:45
#13
ELLAS
Hayırlı olsun ben olsam 6000'den aşağı çalışmazdım
10-11-2022, 06:46:39
#14
Doguka33
Demek ki düşen var. Yoksa neden bu işi halen yapsınlar
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler