• 09-11-2022, 18:43:02
    #10
    yunuscelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz firma ismini söylemediler ama güvenilir bir firmaya benziyorlar maaş konusunda anlaşmaya çalışıyorum
    Günde 20 dakika çalışayım, 6k verin dersen bence direk müdür yaparlar 👌
  • 09-11-2022, 19:09:05
    #11
    "Enektarlar paspasın altında kalık, beni ara" geldi aklıma birden.
  • 09-11-2022, 19:11:41
    #12
    ahahhaah çok iyi yaa
  • 09-11-2022, 19:11:45
    #13
    Hayırlı olsun ben olsam 6000'den aşağı çalışmazdım
  • 10-11-2022, 06:46:39
    #14
    Demek ki düşen var. Yoksa neden bu işi halen yapsınlar