• 26-10-2022, 09:36:22
    #1
    Arkadaşlar merhaba, biliyorsunuz dün güneş tutulması olacak denmişti. Öğlen iş yerinden izin aldım tutulmayı izlemek için, ancak bizim orada herhangi bir tutulma olmadı. Hem boş yere izin almış oldum, hem de uzun süre güneşe baktığımdan dolayı dünden beri iyi göremiyorum. Bu durumu nereye bildirebilirim ? Teşekkürler.

  • 26-10-2022, 09:37:48
    #2
    Python Coder
    @Nasa @FBI @DonaldTrumpOfficial
  • 26-10-2022, 09:37:50
    #3
    Ben ona tutulmuşum güneş tutulması ne ki
  • 26-10-2022, 09:38:12
    #4
    kim tutulacak dediyse onu cimere şikayet edin
  • 26-10-2022, 09:38:41
    #5
    şikayette bulundun işte!
  • 26-10-2022, 09:39:49
    #6
    Growth Manager
    potansiyel doğa olayı olduğu için tazminat alamayabilirsiniz hocam
  • 26-10-2022, 09:50:21
    #7
    Mikail a.s.'a bir şikayet dilekçesi yazabilirsin.
  • 26-10-2022, 09:51:55
    #8
    Allah'ım sen büyüksün yarabbim
  • 01-11-2022, 02:02:15
    #9
    Tutuldu ama türkiyedeki vergiler yüzünden çok gözükemedi