Sigarayı artık böyle için :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigarayı artık böyle için :D
5
●
552
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sigarayı artık böyle için :D
14-10-2022, 22:18:59
#1
DenqeSiz
14-10-2022, 22:21:03
#2
BeratYildiz
En sonunda da izmariti yiyin. İsraf olmasın.
14-10-2022, 22:23:56
#3
YasinReal
inşallah akıllarına prolara zam yapmak gelmez amin.
14-10-2022, 22:29:20
#4
Birdenbire
14-10-2022, 22:29:35
#5
DelpaN
Sakız niyetine izmarit iyidir
14-10-2022, 22:39:54
#6
DenqeSiz
sosyal medya yasası çıkana kadar sosyal medyayı kapatsılardı iyiydi
twitter mitter kökü kazanıcaktı olmadı herhalde
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler