• 14-10-2022, 22:18:59
    #1
  • 14-10-2022, 22:21:03
    #2
    En sonunda da izmariti yiyin. İsraf olmasın.
  • 14-10-2022, 22:23:56
    #3
    inşallah akıllarına prolara zam yapmak gelmez amin.
  • 14-10-2022, 22:29:20
    #4
  • 14-10-2022, 22:29:35
    #5
    Sakız niyetine izmarit iyidir
  • 14-10-2022, 22:39:54
    #6
    sosyal medya yasası çıkana kadar sosyal medyayı kapatsılardı iyiydi

    twitter mitter kökü kazanıcaktı olmadı herhalde