• 16-03-2009, 23:10:36
    #1
    Türkiyede sohbet

    Teyze-yeğen otoyolda ilerliyor. Önlerinde giden tankerin arkasındaki DANGER yazısı teyzenin gözüne çarpıyor ve şu yorumu patlatıyor;
    -'Allah'ın akıllısı, TANKER yazacağına DANGER yazmış'


    Ana-oğul televizyon izlemektedir. O anda ekrana Aydın ve Fatih Ürek gelir... Anne, oğluna dönüp şunu der;
    -'Ben bunları çok severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor, terbiyeli çocuklar.


    Biri de tanık olduğu olayı şöyle anlatıyor;
    "Bizim oradaki Carrefour´un ilk açıldığı zamanlar. Mağazada anlık indirim duyurularını anons eden kişi şöyle dedi:
    -'Pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri bekliyoruz.'


    Ve lise yıllarından bir anı;
    Lise yıllarında Milli Güvenlik dersinde hocamız olan subay, sınıfın güzel kızlarından birini kaldırmış ve ondan subay rütbelerini küçükten büyüğe doğru saymasını istemişti. Sıralamayı aynen yazıyorum:
    -'Teğmen, üsteğmen, yüzbaşı, binbaşı, yarbaşı ve albaşı.'


    Bir arkadaşımla balık almaya gittiğimizde, arkadaşım kovanın içinde yüzüp çırpınan balıklara bakıp;
    -'Bunlar taze mi?' diye sormuÅŸtu.
    Balıkçı da cevabı hemen yapıştırdı:
    -'Yok abla, pil takıp oynatıyoruz'*


    Komşusunun marifetini de biri şöyle anlatıyor;
    Aniden fenalaşan annelerini hastaneye götürdüler. Yarım saat sonra doktor;
    -"Maalesef annenizi kaybettik" deyince, doktoru bir güzel dövdüler... O arada da bağırıyorlardı;
    -"Ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!' diye...


    Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum.
    Yaşlı amca hanımına şöyle dedi:
    -'Hanım suyu ısıt;olursa olur olmazsa çay demleriz.'
    Hala gülmekteyim.


    Biri de şöyle anlatıyor arkadaşı ile olan diyaloğunu;
    -"6. His filmini izledin mi" dedim.
    -"Hayır ama çok övdüler" dedi.
    -"Bende filmin CD'si var, istersen vereyim izle" dedim.
    -"Åžimdi izlersem bir ÅŸey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem
    lazım önce" dedi. Sustum. Gülmedim bile. Artık görüşmüyoruz.


    Ve bir babanın, oğlunun 18.000 YTL kredi kartı borcu yaptığını öğrendiğinde verdiği ilk tepki;
    -'Keşke korunsaydım'


    İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından:
    -'Evde mi bıraktım acaba?'


    Arkadaşımın sevgilisi komiser. Geçenlerde ikisi arabada sohbet ederlerken;
    -'Bilmem kaç merkez, yolda üç tane or..pu var Tamam' diye bir telsiz anonsu gelmiş.
    Komiser çok utanmış ve hemen telsize sarılıp telsizin diğer ucundaki memura;
    -'Bu ne biçim anons, malum kadın deyin biz anlarız' diye fırça atmış. On dakika sonra gelen telsiz anonsu ikisini de kahkaha krizine sokmuş.
    -'Komiserim malum kadınlar or..pu degilmiş Tamam'
  • 17-03-2009, 00:10:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel miş eline sağlık


    Alıntı
    Ve bir babanın, oğlunun 18.000 YTL kredi kartı borcu yaptığını öğrendiğinde verdiği ilk tepki;
    -'Keşke korunsaydım'