• 25-09-2022, 11:47:10
    #1
    Eksi sözlük nasil bir alt yapısı var?
  • 25-09-2022, 11:52:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Baktığıma göre html herhalde
  • 25-09-2022, 11:52:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    php ile kodlanmış
  • 25-09-2022, 11:55:34
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    asp.net
  • 25-09-2022, 12:01:26
    #5
    Asp.NET

    Hangi teknolojileri kullandıklarını görmek için eklentiler var bunun yanında iş ilanlarında da Asp.Net vurgusu var sürekli olarak.
  • 28-09-2022, 15:16:15
    #6
    Ekşi Sözlük ilk açıldığı 1999 yılında ASP 3.0 ve VBScript ile kodlanmıştı. Daha sonra ASP.NET'e geçti, hala da o şekilde çalışıyor.