• 13-03-2009, 01:41:25
    #1
    Merhaba Arkadaslar mahalleden dogdugumdan beri tanıdıgım cocukları ile aynı yerde büyüdügüm bi amcamiz muhtar adayi oldu ee bizede çalısmak farz oldu dün gece 12 basladik afiş asmaya 4 e kadar bitane duvar buldum 4 5 tane yapıstırdık bunu sökerler dedim hemen afişi ters çevirdim kalemle Lütfen Sökmeyin
    yazdım bakalım inş kazanacaz muhtarlık secimlerini o degilde direklere yapıstırdık valla boynum agiriyo bide resim cektim dedim hatıra kalır :P

    Resim
  • 13-03-2009, 01:44:17
    #2
    Bu yazıdan sonra hayatta kazanamazsınız hadi hayırlısı bakalım..
  • 13-03-2009, 01:45:30
    #3
    imkanlari değerlendirdim ancak o kadar cıktı
  • 13-03-2009, 01:46:28
    #4
    hehe

    Valla ben az çok birilerini tanıdıysam o yazıdan sonra sökeceği yoksada sökerler
  • 13-03-2009, 01:54:10
    #5
    aslında baska bişe yazıcaktim o zaman sökemiceklerdi ama yazsaydim muhtarligi kesin kaybedicektik
  • 13-03-2009, 07:02:34
    #6
    Bizim sivri zekalı Türk milletimiz sen onu yazdıgın için sana inat olsun diye giderler sökerler Belki yazmasaydın sökmezlerdi dostum
  • 13-03-2009, 09:09:33
    #7
    ordan geçen yaşlı genç her türkün içi yanıp tutuşacak kuralları çiğneyip o yazıyı sökmeliyim diye.hata yapmışssın o yazı ile.yarına kalmaz belki bu yazıyı okurken bile sökülmüştür o yazı
  • 13-03-2009, 16:34:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    onu sırf sen sökmeyin yazdığın için sökerler
  • 13-03-2009, 17:54:37
    #9
    ya zaten sökülecek bir yerde idi ondan makara olsun diye oyle bir yazı yazdim )