• 31-08-2022, 19:26:55
    #19
    hocam kamera kısmını kapatmayan iphone 13 pro kırılmaz camınız var mı bulamıyorum hiç
  • 31-08-2022, 19:38:50
    #20
    Kdirblc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Yaklaşık 3 ay önce açmış olduğum trendyol mağazama 2 gün önce ürün yükleyebilme fırsatı buldum.
    Ürünler onaylandıktan bir gün sonra ilk siparişimi almış bulunmaktayım.
    Mağaza ve marka yeni olduğu için çok düşük miktar bir kar marjı koyup satıyorum. ( Cep telefonu aksesuar ve bluetooth kulaklık satışı yapıyorum.)
    merak edenler için mağaza linki

    sizede kargo yansımış olması lazım. sanıyorum zarar ettiniz.
  • 31-08-2022, 19:50:55
    #21
    Trendyol'da ne yazık ki sizin gibi binlerce satıcı zararına yaptığı satışın farkında değil.

    Bu ürünün kargo masrafı minimum 8 TL
    Bildiğim kadarıyla kategorinin komisyon oranı %25, 3,75 TL komisyon ödemeniz mevcut
    2,7 TL de KDV ödemeniz mevcut.

    Toplamda 14,45 TL masrafınız mevcut.
    Ürünün imkansız ama hiç masrafının olmadığını varsayarsak 54 kuruş karınız mevcut hocam.
  • 31-08-2022, 19:54:38
    #22
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizede kargo yansımış olması lazım. sanıyorum zarar ettiniz.
    Görkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol'da ne yazık ki sizin gibi binlerce satıcı zararına yaptığı satışın farkında değil.
    Bu ürünün kargo masrafı minimum 8 TL
    Bildiğim kadarıyla kategorinin komisyon oranı %25, 3,75 TL komisyon ödemeniz mevcut
    2,7 TL de KDV ödemeniz mevcut.

    Toplamda 14,45 TL masrafınız mevcut.
    Ürünün masrafının olmadığını varsayarsak 54 kuruş karınız mevcut hocam.
    Az önce müşteri temsilcisi ile yapmış olduğum görüşmede öğrendim bunu hocam. Ben 75₺ ve altı ürünlerde satıcının kargo ücretini ödemediğini alıcının karşıladığını sanıyordum. Fakat hem alıcıdan hem satıcıdan kargo ücreti aldıklarını söylediler. Bunun etik olmadığını belirttiğimde sizi ilgilendirmez tarzı bir söylemle karşılaştım :O
  • 31-08-2022, 19:58:10
    #23
    Kdirblc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce müşteri temsilcisi ile yapmış olduğum görüşmede öğrendim bunu hocam. Ben 75₺ ve altı ürünlerde satıcının kargo ücretini ödemediğini alıcının karşıladığını sanıyordum. Fakat hem alıcıdan hem satıcıdan kargo ücreti aldıklarını söylediler. Bunun etik olmadığını belirttiğimde sizi ilgilendirmez tarzı bir söylemle karşılaştım :O
    Evet etik değil fakat bunları zaten imzaladığınız sözleşmede açık bir şekilde yazıyorlar hocam keşke bir göz gezdirseydiniz.
    Bu arada kargo fiyatları aşırı yüksek. Bu durumda aslında her iki tarafın da kendine göre haklı yanları mevcut. Alıcı kargo ödüyor fakat trendyol bunu sizinle paylaştırıyor, bir kısmını da kendi karşılıyor.
  • 31-08-2022, 22:19:15
    #24
    hocam bu şekilde %100 zarar edersiniz komisyon kdv ve kargo yaklaşık zaten kargo 13 ₺ dikkatli olun şimdiden hayırlı olsun
  • 31-08-2022, 22:20:14
    #25
    trendyol mağaza açmak için gerekli olanlar nedir
  • 31-08-2022, 22:29:43
    #26
    kar marjı 0 heralde, 25tllik urun koymussun kargo kac lira
  • 31-08-2022, 22:36:39
    #27
    bu kan emici pazaryerlerine alternatif bir şey bulunmalı. %25 komisyon nedir allah aşkına.