Kdirblc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce müşteri temsilcisi ile yapmış olduğum görüşmede öğrendim bunu hocam. Ben 75₺ ve altı ürünlerde satıcının kargo ücretini ödemediğini alıcının karşıladığını sanıyordum. Fakat hem alıcıdan hem satıcıdan kargo ücreti aldıklarını söylediler. Bunun etik olmadığını belirttiğimde sizi ilgilendirmez tarzı bir söylemle karşılaştım :O
Evet etik değil fakat bunları zaten imzaladığınız sözleşmede açık bir şekilde yazıyorlar hocam keşke bir göz gezdirseydiniz.
Bu arada kargo fiyatları aşırı yüksek. Bu durumda aslında her iki tarafın da kendine göre haklı yanları mevcut. Alıcı kargo ödüyor fakat trendyol bunu sizinle paylaştırıyor, bir kısmını da kendi karşılıyor.