Trendyol'da ilk Siparişimi aldım!
36
●3.424
- 31-08-2022, 18:40:36Cimri bir kitleye sahibiz ama elimizden geleni yaptık 😇 Hayırlı satışlarınız olsun
https://instagram.com/stories/funday...d=YmMyMTA2M2Y=
https://t.me/indirimavcilari/29148 - 31-08-2022, 18:42:53Ürünlerinizi inceledim fiyatları baya uygun yakın zaman sonra alışveriş yapıcağım.
- 31-08-2022, 18:44:00Trendyol olayina bende girmeyi dusunuyorum. Etrafimda toptancilik yapan onlarca arkadasim var. Acaba diyorum onlarin sattigi urunleri siteye ekleyerek kazanc saglayabilir miyim. Satin almama da luzum yok siparis sonrasi tedarik etsem yeter. Var mi yardimci olacak birileri. Ucretli ucretsiz destek icin pm atabilirsiniz
- 31-08-2022, 18:44:50Hayırlı olmasını dilerim . Mağaza açarken ne kadar ödediniz hocam.
- 31-08-2022, 19:04:19Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Şuan için bütün ürünleri yükleyebilme fırsatım olmadı. Telefon üzerine birçok çeşit ürün var fakat henüz yükleyemedim.PhpCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Evet hiç değilse uzun bir süre unutacağımı sanmıyorumTeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.ZacqooLeaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.lalesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Fiyat olarak konuda da belirttiğim gibi çok düşük kar marjı tuttum. %10 gibi. Sipariş ve değerlendirme sayısı yükseldikçe kar marjını yükseltmeyi düşünüyorum.VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Trendyol komisyonu kdv gideri çıktımı %10 gibi bir kar marjı kalıyor hocam. Ürünleri direk Çin'den getiren tanıdığım toptancı olduğu için bu fiyata verebiliyorum.serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.Levi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. NP07 olan model perakende ve toptanda çok satılan model. Şuana kadar kalitesinden memnun kalmayan veya iade etmek isteyen müşterim olmadı hiç.Umutkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok teşekkürler bu iyiliğiniz beni çok sevindirdi.BurakB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Çok mutlu olurumalgosteria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geliş fiyatı konusunda yardımcı olursalar açmanızı tavsiye ederim. İlk başlarda bir miktar vakit harcayarak ciddi bir pasif gelir sahibi olabilirsiniz.ytkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Mağaza açmak için herhangi bir ücret ödemedim, şahıs şirketi ve imza sirküsü vs. için totalde 1000₺ ye yakın bir meblağ harcadım.Fist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Kendi cihazlarım için ürünlere baktığımda sadece kırılmaz cam olduğunu görünce birazcık üzüldüm