• 31-08-2022, 18:37:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam
  • 31-08-2022, 18:40:33
    #11
    Hayırlı olsun hocam nice binlere
    Bu arada sattiginiz airpods nasıl hocam tavsiye edermisiniz bende bu aralar almayı düşünüyorum
  • 31-08-2022, 18:40:36
    #12
    Cimri bir kitleye sahibiz ama elimizden geleni yaptık 😇 Hayırlı satışlarınız olsun

    https://instagram.com/stories/funday...d=YmMyMTA2M2Y=

    https://t.me/indirimavcilari/29148
  • 31-08-2022, 18:41:45
    #13
    allah daha çok versin inşallahhhh
  • 31-08-2022, 18:42:53
    #14
    Ürünlerinizi inceledim fiyatları baya uygun yakın zaman sonra alışveriş yapıcağım.
  • 31-08-2022, 18:44:00
    #15
    Trendyol olayina bende girmeyi dusunuyorum. Etrafimda toptancilik yapan onlarca arkadasim var. Acaba diyorum onlarin sattigi urunleri siteye ekleyerek kazanc saglayabilir miyim. Satin almama da luzum yok siparis sonrasi tedarik etsem yeter. Var mi yardimci olacak birileri. Ucretli ucretsiz destek icin pm atabilirsiniz
  • 31-08-2022, 18:44:50
    #16
    Hayırlı olmasını dilerim . Mağaza açarken ne kadar ödediniz hocam.
  • 31-08-2022, 19:04:19
    #17
    PhpCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siftahınız bereketli olsun hocam. Umarım daha çok satışlarınız olur . Kendi cihazlarım için ürünlere baktığımda sadece kırılmaz cam olduğunu görünce birazcık üzüldüm
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Şuan için bütün ürünleri yükleyebilme fırsatım olmadı. Telefon üzerine birçok çeşit ürün var fakat henüz yükleyemedim.
    Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Hocam Bol Kazançlar
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.
    TeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı kazançlar hocam. İlk sipariş asla unutulmaz
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Evet hiç değilse uzun bir süre unutacağımı sanmıyorum
    ZacqooLeaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam nice siparişlere
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.
    lalesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bol kazançlar
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlarınızı hesapladınız mı hocam, bu başlangıç aşamasında tüm giderlerinizi umarım çıkmanıza rağmen kar kalıyordur size...
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Fiyat olarak konuda da belirttiğim gibi çok düşük kar marjı tuttum. %10 gibi. Sipariş ve değerlendirme sayısı yükseldikçe kar marjını yükseltmeyi düşünüyorum.
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun hocam. Fiyatı uygun tutmuşsunuz sanki maliyeti nedir acaba ayıptır sorması
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Trendyol komisyonu kdv gideri çıktımı %10 gibi bir kar marjı kalıyor hocam. Ürünleri direk Çin'den getiren tanıdığım toptancı olduğu için bu fiyata verebiliyorum.
    Levi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam.
    Umutkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam nice binlere
    Bu arada sattiginiz airpods nasıl hocam tavsiye edermisiniz bende bu aralar almayı düşünüyorum
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. NP07 olan model perakende ve toptanda çok satılan model. Şuana kadar kalitesinden memnun kalmayan veya iade etmek isteyen müşterim olmadı hiç.

    BurakB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimri bir kitleye sahibiz ama elimizden geleni yaptık 😇 Hayırlı satışlarınız olsun

    https://instagram.com/stories/funday...d=YmMyMTA2M2Y=

    https://t.me/indirimavcilari/29148
    Hocam çok teşekkürler bu iyiliğiniz beni çok sevindirdi.

    algosteria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünlerinizi inceledim fiyatları baya uygun yakın zaman sonra alışveriş yapıcağım.
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Çok mutlu olurum

    ytkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol olayina bende girmeyi dusunuyorum. Etrafimda toptancilik yapan onlarca arkadasim var. Acaba diyorum onlarin sattigi urunleri siteye ekleyerek kazanc saglayabilir miyim. Satin almama da luzum yok siparis sonrasi tedarik etsem yeter. Var mi yardimci olacak birileri. Ucretli ucretsiz destek icin pm atabilirsiniz
    Hocam geliş fiyatı konusunda yardımcı olursalar açmanızı tavsiye ederim. İlk başlarda bir miktar vakit harcayarak ciddi bir pasif gelir sahibi olabilirsiniz.
    Fist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olmasını dilerim . Mağaza açarken ne kadar ödediniz hocam.
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Mağaza açmak için herhangi bir ücret ödemedim, şahıs şirketi ve imza sirküsü vs. için totalde 1000₺ ye yakın bir meblağ harcadım.
  • 31-08-2022, 19:12:42
    #18
    Hayırlı olsun hocam ama eğer 1-2 liraya almadıysanız üzgünüm ama zarar ettiniz.