• 25-08-2022, 00:05:13
    #1
    En güzel hediyeyi r10'dan aldım sanırım. Bende 1 günlükte olsa platinim artıkk. Bütün ekibe ve üye kardeşlerime çok teşekkür ederim.
    Rokitocum Platin üyelik için teşekkür ederim
  • 25-08-2022, 00:10:45
    #2
    Doğum günün kutlu olsun hocam,doğumception yaptık senle bugün
  • 25-08-2022, 00:13:00
    #3
    Nice mutlu seneler ve ticaretlere
  • 25-08-2022, 00:15:12
    #4
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 25-08-2022, 00:17:19
    #5
    Herkese çok teşekkür ederim İyiki varsınız