• 24-08-2022, 20:03:27
    #1
    Kurumsal Üye
    Arkadaşa LOGO yaptım PUL BİBER göndermiş.
    Bir logonun hakkı 1 kilo pul biber midir? Allah aşkına
    tövbe yarabbim
  • 24-08-2022, 20:04:08
    #2
    Afiyet olsun hocam bol bol yiyin
  • 24-08-2022, 20:04:55
    #3
    Kurumsal Üye
    Lemoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun hocam bol bol yiyin
    Allah razı olsun
  • 24-08-2022, 20:04:55
    #4
    gümledim ya bu nasıl şaka
  • 24-08-2022, 20:05:19
    #5
    Pul biberine bağlı hocam maşallah 300 e de var 70 e de =)
  • 24-08-2022, 20:05:45
    #6
    yağ karşılığı işlem yapan biri vardı forumda zamanında onun gibi olmuş
  • 24-08-2022, 20:06:27
    #7
    Kurumsal Üye
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gümledim ya bu nasıl şaka
    Şakka değil gerçek olay

    Dynotis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pul biberine bağlı hocam maşallah 300 e de var 70 e de =)
    evde yapmışlar maraştan
  • 24-08-2022, 20:06:56
    #8
    Aklıma bu karikatür geldi
  • 24-08-2022, 20:06:57
    #9
    isot ise değer 100 tl civarı kilosu