Konu
Arkadaşa LOGO yaptım PUL BİBER göndermiş
24-08-2022, 20:06:27
#7
premiumdizayn
Kurumsal Üye
hkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gümledim ya bu nasıl şaka
Şakka değil gerçek olay
Dynotis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pul biberine bağlı hocam maşallah 300 e de var 70 e de =)
evde yapmışlar maraştan