Arkadaşa LOGO yaptım PUL BİBER göndermiş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşa LOGO yaptım PUL BİBER göndermiş
21
●
1.568
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Arkadaşa LOGO yaptım PUL BİBER göndermiş
1
2
3
24-08-2022, 20:03:27
#1
premiumdizayn
Kurumsal Üye
Arkadaşa LOGO yaptım PUL BİBER göndermiş.
Bir logonun hakkı 1 kilo pul biber midir? Allah aşkına
tövbe yarabbim
24-08-2022, 20:04:08
#2
Lemoon
Afiyet olsun hocam bol bol yiyin
24-08-2022, 20:04:55
#3
premiumdizayn
Kurumsal Üye
Lemoon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Afiyet olsun hocam bol bol yiyin
Allah razı olsun
24-08-2022, 20:04:55
#4
hkey
gümledim ya bu nasıl şaka
24-08-2022, 20:05:19
#5
Dynotis
Pul biberine bağlı hocam maşallah 300 e de var 70 e de =)
24-08-2022, 20:05:45
#6
pastelboya
yağ karşılığı işlem yapan biri vardı forumda zamanında onun gibi olmuş
24-08-2022, 20:06:27
#7
premiumdizayn
Kurumsal Üye
hkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gümledim ya bu nasıl şaka
Şakka değil gerçek olay
Dynotis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pul biberine bağlı hocam maşallah 300 e de var 70 e de =)
evde yapmışlar maraştan
24-08-2022, 20:06:56
#8
PearL
Aklıma bu karikatür geldi
24-08-2022, 20:06:57
#9
bycida
isot ise değer 100 tl civarı kilosu
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler