• 20-08-2022, 22:25:35
    #1
    Selamlar arkadaşlar. Az önce başına gelen olayı sizlerle paylaşıcam.
    Foruma bir girdim, bildirimler gelmiş. Haliyle tıklayıp baktım tabii... Şöyle bir ekran açıldı.




    En üstte bir çocuk için kan ihtiyacı bildirimini görünce insan merak ediyor yapabileceğimiz bir şey var mı diye. Tıkladım ben de tabii.. Sonra şu ekran açıldı...





    Tamam forum sizin, birilerine hak ettiği cevapları verdim diye bi dolu kategoriden banladınız, ona eyvallah.
    Ama arkadaş, kan anonsu bildirimi gönderip de beni banlamış olduğunuz kategoriye boşu boşuna yönlendirmeniz niye?
  • 20-08-2022, 22:28:04
    #2
    Herkese otomatik gidiyor o bildirim kişiye özel değil.
  • 20-08-2022, 22:30:52
    #3
    banlı üyelere bildirim gelmesin @Burti;

    bende banlıyım off topic 1 yıl kadar bildirim geliyor geçende de oldu

    Allah yardımcıısı olsun küçük çocugunda umarım tez zamanda sğalığına kavuşur
  • 20-08-2022, 22:50:18
    #4
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese otomatik gidiyor o bildirim kişiye özel değil.
    Onu zaten biliyorum hocam, koca forum bana özel bildirim gönderecek değil ya