Asansör Korkusu Olanlara... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Asansör Korkusu Olanlara...
11
●
330
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Asansör Korkusu Olanlara...
1
2
08-03-2009, 01:43:55
#1
Aykut_
08-03-2009, 01:53:48
#2
DarksPrince
Binmem için asansör korkusuna gerek yok , maksat eğlence
08-03-2009, 01:55:22
#3
Aykut_
DarksPrince adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Binmem için asansör korkusuna gerek yok , maksat eğlence
evet buna binmek için asansörden korkmaya gerek yok güzel macera olur
08-03-2009, 09:42:29
#4
sanalmevzi
Bu asansör değil ki
Kaydırak
08-03-2009, 10:08:28
#5
Baltic
Acaba nasıl yavaşlıyosun
08-03-2009, 10:30:22
#6
maRLonTR
güzelmiş
08-03-2009, 10:58:06
#7
Rudeboy
Türkiye'de olsa çoluk çocuk dolar.
08-03-2009, 11:31:12
#8
batinduz
Üyeliği durduruldu
asansorden korkan bundan korkmayacakmı
08-03-2009, 12:14:59
#9
Jonturk
asansör yukarıda çıkarıyor bu sadece inmek için
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler