• 08-03-2009, 01:43:55
    #1











  • 08-03-2009, 01:53:48
    #2
    Binmem için asansör korkusuna gerek yok , maksat eğlence
  • 08-03-2009, 01:55:22
    #3
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binmem için asansör korkusuna gerek yok , maksat eğlence
    evet buna binmek için asansörden korkmaya gerek yok güzel macera olur
  • 08-03-2009, 09:42:29
    #4
    Bu asansör değil ki
    Kaydırak
  • 08-03-2009, 10:08:28
    #5
    Acaba nasıl yavaşlıyosun
  • 08-03-2009, 10:30:22
    #6
    güzelmiş
  • 08-03-2009, 10:58:06
    #7
    Türkiye'de olsa çoluk çocuk dolar.
  • 08-03-2009, 11:31:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    asansorden korkan bundan korkmayacakmı
  • 08-03-2009, 12:14:59
    #9
    asansör yukarıda çıkarıyor bu sadece inmek için