salatalık toplama makinası :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
salatalık toplama makinası :D
6
●
206
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
salatalık toplama makinası :D
06-03-2009, 20:36:45
#1
HaLiKARNaS
Üyeliği durduruldu
Teknolojiye
bakıp örnek alalım
:
06-03-2009, 20:43:41
#2
darkman2000
Üyeliği durduruldu
bnde makine kendi topluyo sandm
XD
06-03-2009, 20:46:57
#3
pisagor01
Üyeliği durduruldu
ha ha
06-03-2009, 20:54:35
#4
Dakota
Üyeliği durduruldu
Biliyorum bu makinayı ben
06-03-2009, 20:56:02
#5
sanalmevzi
İlk başta makine sandım
2.resimde çaktım numarayı..
Kim yapmış acaba?
06-03-2009, 21:03:46
#6
HaLiKARNaS
Üyeliği durduruldu
Dakota adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biliyorum bu makinayı ben
ben icat ettim deme sakın
07-03-2009, 07:08:28
#7
CoNDiTioNaL
bende ilk resimde makina kökten koparıp alıyo sandım sonradan çaktım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler