• 08-08-2022, 21:45:39
    #1
    Arkadaşlar herkese iyi akşamlar ,

    Liseyi 3 de terketmiştim. geçen sene green card'a lise mezunu olamadığım için başvuramamıştım. şanslı bi insanım. tabiki çıkmaz ama sırf başvurmak için 7-8 yıl aradan sonra ilk defa oturup ders çalıştım. 57 puanı tek sınavda kazandım ve diplomamı aldım. çıkmasa forumda 2000€ ya vize satan arkadaşa parayı verip gitmek istiyorum. ya nasip
  • 08-08-2022, 21:47:41
    #2
    2000€ değer hocam
  • 08-08-2022, 21:48:08
    #3
    Bu iş forumla olmaz üstad. Detaylı araştırıp birebir görüşüp gidevbilirsiniz
  • 08-08-2022, 21:48:18
    #4
    5 senedir basvuruyorum yedeği bile göremedik bir gün denk gelecek inanıyorum
  • 08-08-2022, 21:52:02
    #5
    2000 euro ya kim o *********** mı ciddili mi
  • 08-08-2022, 21:55:45
    #6
    2 k € vize varsa simdi alayım hocam oyle birsey yok inanmayın
  • 08-08-2022, 22:00:00
    #7
    Maxigeyik bile olsa ciddi ciddi ben arıyorum. Sponsor firma bulsam tüm masrafımı ben karşılayacam üstüne para verecem ABD için ama bulamıyorum..
  • 08-08-2022, 22:04:10
    #8
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik bile olsa ciddi ciddi ben arıyorum. Sponsor firma bulsam tüm masrafımı ben karşılayacam üstüne para verecem ABD için ama bulamıyorum..
    Bu tür bir hırsınız olsada çok dikkat edin hocam, para kaptırmayın hırsınıza yenilip
  • 08-08-2022, 22:40:46
    #9
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik bile olsa ciddi ciddi ben arıyorum. Sponsor firma bulsam tüm masrafımı ben karşılayacam üstüne para verecem ABD için ama bulamıyorum..
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 k € vize varsa simdi alayım hocam oyle birsey yok inanmayın
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 euro ya kim o *********** mı ciddili mi
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...yapiyoruz.html

    bu arkadaşı bi araştırabilirsiniz sadece polonya değil bu arada. ben kanada istemiştim oda olur demişti.

    @ADEM arkadaşımız güvenilir gibi duruyor.