Liseyi 3 de terketmiştim. geçen sene green card'a lise mezunu olamadığım için başvuramamıştım. şanslı bi insanım. tabiki çıkmaz ama sırf başvurmak için 7-8 yıl aradan sonra ilk defa oturup ders çalıştım. 57 puanı tek sınavda kazandım ve diplomamı aldım. çıkmasa forumda 2000 ya vize satan arkadaşa parayı verip gitmek istiyorum.
Greencard'a Başvurmak İçin Liseyi Bitirdim
10
●444
- 08-08-2022, 21:45:39Arkadaşlar herkese iyi akşamlar ,
Liseyi 3 de terketmiştim. geçen sene green card'a lise mezunu olamadığım için başvuramamıştım. şanslı bi insanım. tabiki çıkmaz ama sırf başvurmak için 7-8 yıl aradan sonra ilk defa oturup ders çalıştım. 57 puanı tek sınavda kazandım ve diplomamı aldım. çıkmasa forumda 2000 ya vize satan arkadaşa parayı verip gitmek istiyorum.ya nasip
- 08-08-2022, 22:04:10Bu tür bir hırsınız olsada çok dikkat edin hocam, para kaptırmayın hırsınıza yenilipcRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2022, 22:40:46cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehttps://www.r10.net/alisveris-bolumu...yapiyoruz.htmlhectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arkadaşı bi araştırabilirsiniz sadece polonya değil bu arada. ben kanada istemiştim oda olur demişti.
@ADEM arkadaşımız güvenilir gibi duruyor.