Arkadaşlar herkese iyi akşamlar ,

Liseyi 3 de terketmiştim. geçen sene green card'a lise mezunu olamadığım için başvuramamıştım. şanslı bi insanım. tabiki çıkmaz ama sırf başvurmak için 7-8 yıl aradan sonra ilk defa oturup ders çalıştım. 57 puanı tek sınavda kazandım ve diplomamı aldım. çıkmasa forumda 2000€ ya vize satan arkadaşa parayı verip gitmek istiyorum. ya nasip