• 07-08-2022, 21:39:15
    #1
    Bazı ticaret konularının başlığı x cinsiyetten diye başlıyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Neden üstünü basa basa cinsiyetlerini yazıyorlar?
  • 07-08-2022, 21:42:29
    #2
    hiç görmedim öyle konu. o kadar da takip ederim forumu. merak ettim
  • 07-08-2022, 21:43:31
    #3
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç görmedim öyle konu. o kadar da takip ederim forumu. merak ettim
    Makale kategorisine göz gezdirin hocam görürsünüz.
  • 07-08-2022, 21:44:04
    #4
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale kategorisine göz gezdirin hocam görürsünüz.
    hıı bakmadan anladım hocam kategoriyi söyleyince
  • 07-08-2022, 21:45:34
    #5
    Erkek grafikerden özgün logo.

    Aha konu başlığını değiştireyim hemen.
  • 07-08-2022, 21:46:44
    #6
    ortaya karışıkta var mı
  • 07-08-2022, 22:07:58
    #7
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada hocam doktordan temiz tofaşımız var normalde araba nın piyasası 50k ama doktor oturdu ve 1 ay kullanı bu yüzden fiyatı 200k ilgilenirseniz pm gönderebilirsiniz

    Doktordan tertemiz Tofaş TR de TEK
    Öğretmenin yakın arkadaşından 2+1 kiralık ev gereksiz yere rahatsız etmeyin arkadaşım okulda olabilir
  • 07-08-2022, 22:11:58
    #8
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama hocam ben ciddi alıcıyım ne yapmam gerekiyor
    kira 10.000 tl hocam ibana gönderin sonrasını konuşuruz
  • 07-08-2022, 22:13:44
    #9
    Padişahtan , 100+1 Yıldız Sarayı , ciddi alıcılar yazsın.