• 02-08-2022, 20:02:27
    #1
    Küçük bir edit yaptım. Umarım hoşunuza gider
    ben optimus prime. bu mesajı yıldızlar arasında saklanan ve hayatta kalan tüm otobotlara gönderiyorum. biz burdayız ve sizi bekliyoruz. pic.twitter.com/yPXcPmfpyr
    — Ozan v3.1.138 (@oznalkn_)

    August 2, 2022
  • 02-08-2022, 20:15:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok Güzel Olmuş duygulandım
  • 02-08-2022, 20:17:39
    #3
    Herşey ölür php ölmez
  • 02-08-2022, 20:33:37
    #4
    Too big to fail
  • 02-08-2022, 22:06:44
    #5
    Javascriptçiler gelmeden gülüp, dağılalım