Küçük bir edit yaptım. Umarım hoşunuza gider

ben optimus prime. bu mesajı yıldızlar arasında saklanan ve hayatta kalan tüm otobotlara gönderiyorum. biz burdayız ve sizi bekliyoruz. pic.twitter.com/yPXcPmfpyr
Ozan v3.1.138 (@oznalkn_)
August 2, 2022