• 23-01-2007, 21:00:49
    #19
    herkes 5er milyar atsında alalım şu tırı gençler hadi

    danaya yardım
  • 23-01-2007, 21:14:17
    #20
    danada para bitermi bea

    anladın demi danacım :P
  • 23-01-2007, 21:52:40
    #21
    ben fukara bir adamım, atın 5 er kâğıt
  • 23-01-2007, 22:11:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    şimdi kasanın üzerinde boğa var. biz kasaya girersek beraber boğa ya mı girmiş oluyorsuz? yoksa o öyle değilmiydi?
  • 23-01-2007, 22:12:51
    #23
    ve eğer öyleyse boğa kim oluyor
  • 24-01-2007, 01:39:35
    #24
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben fukara bir adamım, atın 5 er kâğıt
    Nerden bu tırın parası Hangi bankayı hortumladın
    Hayırlı olsun abi sana msnden bişey demiştim ya ''arka kasa yatak yürüyen manav '' falan anladın sen onu
  • 24-01-2007, 11:02:45
    #25
    bunun içine uydu bağlantılı seyyar DC kumayı planlıyoz

    ismide gezgin DC olacak
  • 24-01-2007, 20:11:08
    #26
    Dana Hosting hizmetleri diye de şirket açarız
  • 24-01-2007, 22:28:59
    #27
    benim hostingle işim olmaz. bulaştırmayın beni. kendi derdim bitti bide hosting sattığım adamların dırdırını dinleyecem, olmaz.