Dana'ya TIR Alıyoruz ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dana'ya TIR Alıyoruz !
29
●
971
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Dana'ya TIR Alıyoruz !
1
2
3
4
23-01-2007, 18:25:57
#1
emucu
Evet gittik gördük baktık ve beğendik..
İçlerinden bize en uygunu bu geldi parada ancak buna yetti zaten siparişi veriyoruz
Bu haberi sizinle paylaşmak istedim..
NOT: TIR'ı ben süreyim demeyin boşuna biz daha hevesini almadan olmaz o iş.
İsteyenler yan koltukda otursun
23-01-2007, 18:27:41
#2
MuratCem
hadi hayırlı olsun dana
23-01-2007, 18:30:12
#3
CaLViN
bence bir serçe felan yeter 95 model
23-01-2007, 18:32:56
#4
LuGeLaS
Misafir
senin ehliyet yetmez buna . iyi tır sürerim zaten
23-01-2007, 18:51:45
#5
emucu
yok zaten tır süren arkadaşıda ayarladık ehliyet vs var o kullanacak.
biz sadece köy yolunda kullanırız artık
23-01-2007, 18:54:56
#6
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
hayırdır kurbanlık dana işi felan mı
23-01-2007, 20:14:51
#7
peep
Üyeliği durduruldu
size noluyor lennn
dananın sağ kolu benim ben sürcem dimi deli abi
23-01-2007, 20:16:25
#8
CaLViN
deliyi bu konuya davet ediorum
23-01-2007, 20:22:02
#9
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
Resimdekini boğa diye biliyordum ama ..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler