Dana'ya TIR Alıyoruz ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dana'ya TIR Alıyoruz !
29
●
971
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Dana'ya TIR Alıyoruz !
1
2
3
4
23-01-2007, 21:00:49
#19
CaLViN
herkes 5er milyar atsında alalım şu tırı gençler hadi
danaya yardım
23-01-2007, 21:14:17
#20
Ufuk Gedik
danada para bitermi bea
anladın demi danacım :P
23-01-2007, 21:52:40
#21
deli dana
ben fukara bir adamım, atın 5 er kâğıt
23-01-2007, 22:11:54
#22
BlackPhoenix
Üyeliği durduruldu
şimdi kasanın üzerinde boğa var. biz kasaya girersek beraber boğa ya mı girmiş oluyorsuz? yoksa o öyle değilmiydi?
23-01-2007, 22:12:51
#23
CaLViN
ve eğer öyleyse boğa kim oluyor
24-01-2007, 01:39:35
#24
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben fukara bir adamım, atın 5 er kâğıt
Nerden bu tırın parası
Hangi bankayı hortumladın
Hayırlı olsun abi sana msnden bişey demiştim ya ''arka kasa yatak yürüyen manav '' falan anladın sen onu
24-01-2007, 11:02:45
#25
emucu
bunun içine uydu bağlantılı seyyar DC kumayı planlıyoz
ismide gezgin DC olacak
24-01-2007, 20:11:08
#26
CaLViN
Dana Hosting hizmetleri diye de şirket açarız
24-01-2007, 22:28:59
#27
deli dana
benim hostingle işim olmaz. bulaştırmayın beni. kendi derdim bitti bide hosting sattığım adamların dırdırını dinleyecem, olmaz.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler