• 23-01-2007, 20:22:10
    #10
    Misafir
    yok olm süremezsiniz siz . koskoaca tır bu sağ yaparsınız sola gider
  • 23-01-2007, 20:23:40
    #11
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimdekini boğa diye biliyordum ama ..

    bi boynuzları eksik dananın
  • 23-01-2007, 20:23:51
    #12
    Resimdeki boğa değilmi ?
  • 23-01-2007, 20:24:15
    #13
    Ben bunla drift bile çekerim bea
  • 23-01-2007, 20:26:35
    #14
    Hayırlı uğurlu olsun,pekte ciciymiş arabamız,pardon tırımız..
  • 23-01-2007, 20:35:04
    #15
    Allah'tan bölüm MAxi yoksa herkes binmek isteyecekti biz bize sıgarız oraya
  • 23-01-2007, 20:37:04
    #16
    abi bunun arkası yok mu

    orayada biz doluşuruz

    klimalıdır hem
  • 23-01-2007, 20:48:17
    #17
    msn den emucuya gösterdim hemen yapışmış
    gelecek hafta alıyom tırımı inşallah
    gelecek hafta aldım aldım yoksa yaza kalır okulun bitmesini falan beklerim
  • 23-01-2007, 20:58:13
    #18
    Biz kasayada doluşuruz maksat adrenalin olsun