Dana'ya TIR Alıyoruz ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dana'ya TIR Alıyoruz !
29
●
971
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Dana'ya TIR Alıyoruz !
1
2
3
4
23-01-2007, 20:22:10
#10
LuGeLaS
Misafir
yok olm süremezsiniz siz . koskoaca tır bu sağ yaparsınız sola gider
23-01-2007, 20:23:40
#11
CaLViN
aytug.akdogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resimdekini boğa diye biliyordum ama ..
bi boynuzları eksik dananın
23-01-2007, 20:23:51
#12
Dr.Wave
Resimdeki boğa değilmi
?
23-01-2007, 20:24:15
#13
Ufuk Gedik
Ben bunla drift bile çekerim bea
23-01-2007, 20:26:35
#14
hackxien
Hayırlı uğurlu olsun,pekte ciciymiş arabamız,pardon tırımız..
23-01-2007, 20:35:04
#15
H4k4nn
Allah'tan bölüm MAxi yoksa herkes binmek isteyecekti biz bize sıgarız oraya
23-01-2007, 20:37:04
#16
CaLViN
abi bunun arkası yok mu
orayada biz doluşuruz
klimalıdır hem
23-01-2007, 20:48:17
#17
deli dana
msn den emucuya gösterdim hemen yapışmış
gelecek hafta alıyom tırımı inşallah
gelecek hafta aldım aldım yoksa yaza kalır
okulun bitmesini falan beklerim
23-01-2007, 20:58:13
#18
Emr
Biz kasayada doluşuruz maksat adrenalin olsun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler