• 23-01-2007, 18:25:57
    #1
    Evet gittik gördük baktık ve beğendik..

    İçlerinden bize en uygunu bu geldi parada ancak buna yetti zaten siparişi veriyoruz

    Bu haberi sizinle paylaşmak istedim..






    NOT: TIR'ı ben süreyim demeyin boşuna biz daha hevesini almadan olmaz o iş.
    İsteyenler yan koltukda otursun
  • 23-01-2007, 18:27:41
    #2
    hadi hayırlı olsun dana
  • 23-01-2007, 18:30:12
    #3
    bence bir serçe felan yeter 95 model
  • 23-01-2007, 18:32:56
    #4
    Misafir
    senin ehliyet yetmez buna . iyi tır sürerim zaten
  • 23-01-2007, 18:51:45
    #5
    yok zaten tır süren arkadaşıda ayarladık ehliyet vs var o kullanacak.

    biz sadece köy yolunda kullanırız artık
  • 23-01-2007, 18:54:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hayırdır kurbanlık dana işi felan mı
  • 23-01-2007, 20:14:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    size noluyor lennn

    dananın sağ kolu benim ben sürcem dimi deli abi
  • 23-01-2007, 20:16:25
    #8
    deliyi bu konuya davet ediorum

  • 23-01-2007, 20:22:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Resimdekini boğa diye biliyordum ama ..