• 13-07-2022, 09:27:21
    #28
    Şikayetiniz yersiz olur. Bence dua edin arkadaş sizi şikayet etmesin.
  • 13-07-2022, 09:29:50
    #29
    😁😁😁
  • 13-07-2022, 09:35:35
    #30
    Hocam kanuna göre güncel kiranın en fazla %25 üzerine zam yapabilirsiniz. Yani 4 Bin kira veriyorsa en fazla 5 Bin yapabilirsiniz. Tabi kira artacağında sözleşmenin yenileniyor olması gerekli. Eğer hazırda sözleşme yoksa ve bu şekilde ev sahibi-kiracı ilişkisi varsa bu da yasaya aykırı.
  • 13-07-2022, 09:48:55
    #31
    Enflasyondan dolayı 9 bin ₺ kira istiyorsun vermeyince kovdum diyorsun pişkince. Ama sana depozito olarak ödediği Euro karşılığını talep ettiğinde de yan çiziyorsun. Çok mu kurnaz zannediyorsun kendini?
    Güncel kur'a göre;

    kuruşuna kadar ödemekle yükümlüsün.
    O kiracının yerinde olsam her türlü mahkemeye verir hakkımı alırdım. Alamadım mı? Mülküne zarar verir yine de yanında bırakmazdım.
  • 13-07-2022, 09:49:32
    #32
    Kiraya 9k isterken iyi de depozitoyu öderken niye düşük diyorsun.
    850 euroyu bu günün kurundan ödeyeceksin.

    edit: maxigeyikmiş, sabah sabah gerildik boşuna
  • 13-07-2022, 09:51:45
    #33
    Arkadaşlar konu geyik kısmında ciddiye almayın
  • 13-07-2022, 10:08:27
    #34
    Kiracı haklı. El insaf yani.
  • 13-07-2022, 10:12:17
    #35
    senin gibi ev sahibi olmaz olsun insafsız adam meydanda seni taşlamak gerekir ibereti alem için
  • 13-07-2022, 10:25:36
    #36
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin gibi ev sahibi olmaz olsun insafsız adam meydanda seni taşlamak gerekir ibereti alem için
    @DenqeSiz;