Enflasyondan dolayı 9 bin ₺ kira istiyorsun vermeyince kovdum diyorsun pişkince. Ama sana depozito olarak ödediği Euro karşılığını talep ettiğinde de yan çiziyorsun. Çok mu kurnaz zannediyorsun kendini?
Güncel kur'a göre;
kuruşuna kadar ödemekle yükümlüsün.
O kiracının yerinde olsam her türlü mahkemeye verir hakkımı alırdım. Alamadım mı? Mülküne zarar verir yine de yanında bırakmazdım.