• 08-07-2022, 01:56:44
    #1
    Bu konu r10dan teyit yapmadan işlem asla yapmamanız için bir hatırlatma konusudur Sabah başıma gelen olayda arkadaş dışarıda olduğunu şuan teyit yapacak zamanı olmadığını söylemişti, işlem miktarı ufak dedik attık ve teyitsiz işlem yapmamamız gerektiğini sert bir şekilde tekrar hatırladık. Ailesi kötü meslekler yapan bu çocukların daha çok insan kandırmasına izin vermeyelim, kurallara uyarak sinirimi dile getirmeye çalıştım, mazur görün. İyi geceler
  • 08-07-2022, 03:06:16
    #2
    annesi pis insanlar hocam işte yapacak bişey yok