Galiba, ben sanattan anlamıyorum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Galiba, ben sanattan anlamıyorum.
9
●
312
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Galiba, ben sanattan anlamıyorum.
1
2
12-06-2022, 00:56:37
#1
osmanlitorunu
Sanatçı bu dansında neler anlatmak istemiş olabilir kim bilir ama ben anlamadım 😞
https://twitter.com/Saliheref2/statu...13132385599488
12-06-2022, 00:57:43
#2
ysozmen
Esr*rında etkisiyle ışık daha parlak.
12-06-2022, 00:57:55
#3
API
Üyeliği durduruldu
ben de anlamıyorum merak etmeyin
12-06-2022, 00:58:04
#4
RESOLVED
Al abi şu 50 lirayı yapma böyle şeyler.
12-06-2022, 00:58:09
#5
royalenes
Sanatçı bu dansında ruhun bedene ortaya çıkış hikayesini bir sanat dalına dö..
Hala okuyor musun? Boşver kendi kendine birşeyler yapıyor işte
12-06-2022, 00:59:12
#6
Saitama
Kişisel Rütbe
İBB bütçe vermemişti yani bedavadan bu gelir
12-06-2022, 00:59:14
#7
DenqeSiz
Ne günlere kaldık her şey geliştikçe insanlar küçülüyor
12-06-2022, 01:01:26
#8
sinanalp
El hareketleriyle insanların fikirlerinin ne kadar çabuk değiştiğini, merdivenden çıkarken insanlara bakması ise narsist bireyleri, duvarları ise konfor alanı ve bu konfor alanından dışarı çıkmamız için kullanmış olabilir 😉
12-06-2022, 01:01:32
#9
Gokenim
Enayi söğüşlemeyi anlatıyor bu eserinde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler