@admin adli üyeden sikayetciyim - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@admin adli üyeden sikayetciyim
64
●
7.512
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
@admin adli üyeden sikayetciyim
1
2
3
4
5
6
7
8
05-06-2022, 18:59:17
#37
Oyun_Bozan
Son şakasını yaptı
05-06-2022, 18:59:58
#38
profweb
Bizim halkin sorunu bu. "Bi insan neden admin'den sikayetci olur?"
Neden olamaz? Admin insan degil mi?
Kafa yapinizi degistirmenizi tavsiye ederim.
05-06-2022, 18:59:59
#39
alicskn147
Geçmiş Olsun...
05-06-2022, 19:00:09
#40
kaolin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
05-06-2022, 19:00:58
#41
macrex
Üyeliği durduruldu
05-06-2022, 19:01:04
#42
royalenes
ÇGH-2 alındın.
05-06-2022, 19:01:16
#43
yunusdm
son konun buymuş demek
05-06-2022, 19:01:47
#44
website
İşte bu arkadaş kadar rahat ve boş olsam yeter.
05-06-2022, 19:01:53
#45
Alkewebtasarim
https://www.youtube.com/watch?v=_uOLvsDnSh4
Arkadaşa bir çizik atalım
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler