@admin adli üyeden sikayetciyim - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@admin adli üyeden sikayetciyim
64
●
7.512
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
@admin adli üyeden sikayetciyim
1
2
3
4
5
6
7
8
05-06-2022, 18:51:30
#19
Escanor
Hahaha alemsin hocam asgfasgfwq
05-06-2022, 18:52:03
#20
Sfenky
Bi bitmediniz............!
05-06-2022, 18:52:40
#21
pastelboya
05-06-2022, 18:53:10
#22
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Gece 12 daha olmamış
05-06-2022, 18:53:12
#23
ByHickimse
05-06-2022, 18:53:20
#24
bahadrpolt
Moderatör
Tamam güldük eğlendik konuyu kapatabilirsiniz.
05-06-2022, 18:55:17
#25
PublicSoft
seni bizbi köşeye alalım
05-06-2022, 18:55:29
#26
Misafir
Ha ha ha ha, nereden geliyor aklınıza böyle şakalar ya. Öyle bir güldüm ki göz yaşlarımdan nuh'un tufanı geliyor sandılar.
05-06-2022, 18:56:55
#27
yetkinyazilim
Kurumsal Üye
Forumun kalitesini düşürür bu tarz başlıklar yani şaka yapma forumu değil ki bura biraz ciddiyet her zaman iyidir . Absürt konu acaba yaptırımlar uygulamalıyız
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler