Arkadaşlar sınıfımda numan diye bi cocuk var cok gerizekalı hikayeler yazıyor bana veriyor sizlerle paylasmak istedim.
Numan’ın Çine Seferi
Günlerden Salı’ydı. Cuma Namazı çıkışında Numan ağır ağır ilerliyordu. Yaz vaktiydi ve kar diz boyuydu. Güneş ensemizi yakıyordu. Türkler Çin’in egemenliği altına girmişlerdi. Bu duruma bir dur diyen olmalıydı. Bir süper kahraman, bir gözü kara delikanlı, bir güçlü kuvvetli genç o bir Numan’dı. Düşman işgal etmiş. Teker teker vuruyorlardı. Götü veren kurtarıyordu. Çocuklar babalarına “baba” demiyor “G.tv.rn” diyordu. Nihayet ufukta 8 atlı göründü. Bunlar Numan,Oğuzhan, Alparslan, Samed, Serkan, Mahmut, Halis ve Metehan’dı. 10.000 Çin askeri yaklaşıyordu. 8 atlı korkusuzca atladı. Oğuzhan’ın atı gaz çıkarınca civardaki 5.000 Çin askeri öldü. 8 atlı buna dayanıklıydı. Önceden bağışıklık kazanmışlardı. Oğuzhan’ın atı 3 öğün kurufasulye yediği için böyleydi. 2 gündür savaşıyorlardı. 9992 askeri öldürmüşlerdi. 8 asker kaldı. Oğuzhan’ın atı bir şey yapamıyordu. O 8 askerde bağışıklık kazanmıştı. Bütün umutlar tükeniyordu. O sırada Mahmut elini kaldırıp Allah’a dua etti. Birden bir şimşek çaktı ve 1 asker öldü. 8 atlıya bir şey olmadı. Onlar camiiden ödünç diye aldıkları yıldırım savarları aslında ödünç almamış çalmışlardı. Kalan yedi asker kareteye başladı. Hayt huyt derken hepsi Numan'ın üzerine atladılar. Çember halinde kılıçlarını Numan'ın kılıcına vuruyorlardı. Bu sırada Numan'ın aklına Battal Gazi geldi. O bu durumda hepsini sağa sola atardı. Fakat Numan öyle yapmamalıydı. Başka taktik uygulamalıydı. Aklına bir fikir geldi. Sırayla hepsinin testesteronlarını sıktı. Acıyla bağıran askerler Numan'ı bıraktılar. 5 kişi Samed'e 2 kişi diğerlerine saldırıyordu. Samed'e 5 neki 50 tane gelse parçalardı. Diğer iki kişi öbürlerini dövdü. Ayakta kalanlar iki asker Samed ve Oğuzhan'ın atıydı. Sayıca üstün oldukları için 2 kişi evire çevire Samed'i dövüyorlardı. Oğuzhan'ın atı bir bağırsak hareketiyle içindeki gazı dışarıya çıkardı. Ama o güne kadar görülmemiş bir şey oldu. Bağışıklık kazanan Samed bile etkilendi. Asker öldü ama Samed kendi kendine
-*** noldu Feleğim şaştı. Ağzımla burnumum yerimi değişti dedi.
Samed o anda bir el arabası çarpmışa döndü. Çin komutanı at uşağına seslendi.
-Kimiko kimiko nerdesin dedi.
-Oğuzhan'ın atının verdiği etkiyle tam o sırada eğilmiş olan Çin askerinin arkasından bir kimiko nun kafası girmişti. Birbirlerine montajlanmışlardı. Kimiko acıyla bağırıyordu.
-Komutanım, sıkıştım buraya beni çıkarın çok sıcak burası dedi.
Sonra çektiler çıkardılar. Sonra 8 atlı onları Çine kadar kovaladılar. Çin sarayının önüne gelen atlılardan Numan basbas bağırıyordu.
-Layn Çin hükümdarı in ulan aşağı eşekoğlu eşek diye.
Çin hükümdarı yukarıdan;
-Lamsese yunaki kırp kırp dedi.
Yani şu 8 atlıyı eşek kırpar gibi kırpın demek istemişti. Muhafızlar Oğuzhan'ın meşhur atını tanıyorlardı. Onun için gaz maskesi takmışlardı. Ama unuttukları birşey vardı. Samed'in atı. Samed'in atı gaz basıncı değil katı basıncı uyguluyordu. Daha doğrusu sıçıyordu. Hemde sıçınca memlekette 100 yıl yaşam dururdu. Samed atını ters çevirdi. Ve ayaklarıyla atın karnına vurmaya başladı. Diğer 7 atlı gidiyordu. Birden geri sayım başladı. Nihayet Samed'in atı patladı. O etkiyle Samed'in atı 1 km ilerdeki Oğuzhanların yanına gitti. Bombanın verdiği etkiyle şuurunu kaybetmişlerdi. 90 günde ancak 20 km yol alabilmişlerdi. Aslına buradan 2. geçişleriydi. Dünyayı bir tur atmışlar bir hamamı görmüşlerdi. Ve banyo yapıp temizlenmişlerdi. 8 kahramanı başka maceralarda bekleyecekti...
Numan'ın Çine Seferi
10
●378
- 22-02-2009, 18:30:42Üyeliği durdurulduBen olsam selamı sabahı keserdim mazallah sana da bulaşır mallık bulaşıcıdır