Numan'ın Çine Seferi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Numan'ın Çine Seferi
10
●
378
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Numan'ın Çine Seferi
1
2
23-02-2009, 18:00:44
#10
wwwZiranbula
"Yaz vaktiydi ve kar diz boyuydu. Güneş ensemizi yakıyordu."
bu memleket böyle gitmeye devam ederse bu adam ileride ço iyi yerlere gelir. Başbakan bile olursa şaşmam.
23-02-2009, 19:00:31
#11
msdos
dengesizce yazılmış ama güldüğüm yerleri de vardı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler