• 23-02-2009, 18:00:44
    #10
    "Yaz vaktiydi ve kar diz boyuydu. Güneş ensemizi yakıyordu."

    bu memleket böyle gitmeye devam ederse bu adam ileride ço iyi yerlere gelir. Başbakan bile olursa şaşmam.
  • 23-02-2009, 19:00:31
    #11
    dengesizce yazılmış ama güldüğüm yerleri de vardı