Çok geç artık Çok geç.. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok geç artık Çok geç..
27
●
2.342
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Çok geç artık Çok geç..
1
2
3
4
30-05-2022, 23:21:28
#28
ysozmen
SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mehmet aydın rap piyasasında olsaydı günümüzdeki çoğu drillciden daha iyi mc olabilirdi keşke *********** olmasaydı
öte yandan dolandırılanlara çok geçmiş olsun
İnsanlığı katlederim ulaşmak için sana derken boşa söylememiş..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler